محتوای آموزشی, مقالات

یونی ویو برترین برند دوربین های آی پی

دوربین های مداربسته یونی ویو

دوربین آی پی (IP Camera) یک نوع دوربین مداربسته است که از طریق شبکه اینترنت به دستگاه ضبط تصویر و یا دیگر دستگاه ها متصل می شود. این نوع دوربین از پروتکل های اینترنت استفاده می کند و تصاویر را با کیفیت بالا و رزولوشن بالا از طریق شبکه ارسال می کند. دوربین آی پی از یک انتن داخلی برای ارسال تصاویر به روتر یا دستگاه ضبط کننده استفاده می کند. این نوع دوربین ها با قابلیت های پیشرفته مانند تشخیص حرکت، نور محیطی، صدا، حرارت و … قادر به انتقال تصاویر و تصاویری با کیفیت و واضح به دیگر دستگاه ها هستند. دوربین های آی پی عموماً برای استفاده در محیط های داخلی و خارجی، از قبیل ساختمان ها، خانه ها، فروشگاه ها، دفاتر و سایر مکان های نیازمند نظارت هستند.

 

یونی ویو و درخشش در دنیای دوربین های مداربسته

شرکت یونی ویو (UniView) یک شرکت تولید کننده دوربین های مداربسته و تجهیزات امنیتی می باشد. این شرکت در سال ۲۰۱۱ در شهر شنژن چین تاسیس شد و در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده دوربین های مداربسته در جهان شناخته می شود. محصولات این شرکت شامل دوربین های مدار بسته آنالوگ، دیجیتال، تحت شبکه، مجهز به تکنولوژی های پیشرفته مانند دید در شب، تشخیص حرکت، پوشش بزرگتر و سایر امکانات هوشمند هستند. یونی ویو تلاش می کند تا محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش عالی را به مشتریان خود ارائه دهد.

در حال حاضر بازار Uniview را به عنوان شرکتی که تمرکزش بر روی تولید محصولات با کیفیت بالا شناسایی میکند. فعالیت های Uniview در طی سالهای اخیر نشان میدهد “مشتری مداری”، “نوآوری” و “بهینه سازی محصولات به عنوان فرهنگ این شرکت باعث روند بسیار رو به رشد و موفق این شرکت شده است.

امنیت بهتر دنیای بهتر شعار Uniview است همچنین تبدیل شدن به بزرگترین تولید کننده در عرصه محصولات نظارت تصویری هدفی است که مدیران این شرکت برای رسیدن به آن در سالهای آینده تلاش و برنامه ریزی خواهند کرد.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *